Firmy se s nabídkami práce stěhují na Instagram

Milujete Instagram a hledáte práci? Tak vězte, že už i firmy vědí, že obzvlášť mladí holdují sociálním sítím a tak chybějící zaměstnance hledají, kde se dá. Při náboru stále více využívají právě sociální sítě. Vedle Facebooku a LinkedIn nyní objevují i Instagram. Jak může sociální síť postavená na prezentaci fotek pomoci firmám nalákat a zaujmout nové potenciální zaměstnance?

Co je to Instagram a jak funguje?

Instagram je sociální síť pro sdílení fotografií. Uživatel si vytvoří profil a na něj nahrává fotografie, které pořídil na mobilní telefon. Každý uživatel zároveň může sledovat  další uživatele a na svém Instagramu tak vidět fotografie, které tito uživatelé nahráli. Nahraným fotografiím můžete dát „líbí“ (v podobě srdíčka) a fotografii komentovat. Poslední, co je vhodné ve spojitosti s fotografiemi používat, jsou hashtagy – štítky, které umožňují vytvářet skupiny fotek, označovat určité událost, produkty, značku, případně se připojit k nějaké právě probíhající aktivitě.

Firmy a Instagram

Na Instagramu je přes milion Čechů a nejaktivnější je skupina 18 až 24 let (to jen pro ujasnění, ke komu se fotky ze zaměstnání případně dostanou). Celkově má tato sociální síť třetinovou sledovanost oproti Facebooku, ale u určitých cílových skupin může velmi dobře fungovat. Hledání nových talentů může být náročné, a proto společnosti zkoušejí na Instagramu nabízet třeba i konkrétní pracovní pozice. Zároveň si firmy pochvalují i to, že tato sociální síť není tolik zahlcena reklamou.

U sociálních sítí je důležité být aktivní v komunikaci s fanoušky a dávat jim prostor k diskuzím u jednotlivých příspěvků. A co vy? Máte už svůj Instagramový profil? My ano.

Komentáře