ASISTENTKA

Uherský Brod

PROFIL UCHAZEČE

  • TÝMOVOST
    Stanete se součástí obchodního týmu a cenným členem naší kanceláře, který bude zajišťovat podporu a zázemí.
  • KOMUNIKATIVNOST
    Komunikace s klienty a obchodními partnery bude vaší každodenní činností, a proto vám komunikace a reprezentativní jednání nesmí být cizí.
  • POZITIVNÍ PŘÍSTUP
    Hledáme nejen zaměstnance, ale také ,,parťáka" s dobrým životním postojem, který se nebojí nových výzev a růstu.
  • VZDĚLÁNI / PRAXE
    Nabídněte nám alespoň SŠ vzdělání a můžete se o pozici ucházet. Praxi v administrativě uvítáme, ale není nutná, zaučíme vás.

PROFIL PRÁCE

  • ZAJIŠTĚNÍ CHODU KANCELÁŘE
    Administrativní zázemí a zpracování veškerých požadavků od obchodníků, telefonická i osobní komunikace s klienty a obchodními partnery, práce v CRM systému pro podporu obchodu. Součástí práce je také udržování čistoty kancelářských prostor.
  • PODPORA OBCHODU
    Dotažení domluvených obchodů u klientů, realizace majetkových produktů u stávajících klientů. Chcete se realizovat i v obchodní činnosti? Rádi vás zapojíme také do této oblasti a budete mít možnost realizovat schůzky s klienty a navýšit svůj příjem.
  • VZDĚLÁNÍ
    Protože jsme vzdělávací firma a chceme se stále posouvat vpřed. Součástí práce je také pravidelné vzdělávání v produktových i obchodních oblastech. Pravidelnost vzdělávání nastavíme individuálně dle potřeby a časových možností.

PRO KOHO BUDETE PRACOVAT ?

ZFP akademie - jsme jednou z největších vzdělávacích a zprostředkovatelských společností v oblasti financí na našem trhu. Vzděláváme širokou veřejnost a pomáháme zvyšovat finanční gramotnost v České republice. Naším cílem je, abyste dokázali kvalitně zabezpečit sebe a své blízké proti rizikům dnešní doby. 

Kancelář p. Jančáře, Uherský Brod - pracuji v oboru přes 10 let. Kancelář byla otevřena před více jak 5ti lety. Pod kancelář v Uherském Brodě ,,spadají" 3 kolegové, kteří pracují na HPP a další kolegy máme v Brně. Budete vytvářet zázemí jak pro pracovníky v Uherském brodě, tak udržovat vazbu se vzdálenou kanceláří v Brně.

CO BY VÁS MOHLO ZAJÍMAT?

  • MÍSTO VÝKONU PRÁCE
    Uherský Brod 68801, ul. Svatopluka Čecha 1280
  • PRACOVNÍ DOBA?
    PO a ČT 8-17 hod., ÚT a ST 8-16:30 hod., PA 8-15:30 hod.
  • PRACOVNÍ SMLOUVA / ÚVAZEK
    Práce na HPP (pracovní smlouva) v rozsahu 40ti hodin týdně + vzdělávací semináře (dle domluvy).
  • FINANČNÍ OHODNOCENÍ
    Na základě našich zkušeností volíme spíše osobní domluvu a rádi oceníme vaši práci a vaše kvality.

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

  • ŽIVOTOPIS
    Zašlete svůj životopis s fotografií na info@brigomat.cz nebo odpovězte přes formulář níže.
  • TELEFONICKÝ POHOVOR S MALÝM ÚKOLEM
    Během pár dní vás budeme telefonicky kontaktovat se zadáním jednoduchého úkolu, jehož splnění je podmínkou pro získání práce.
  • OSOBNÍ POHOVOR
    Závěrem absolvujete osobní setkání a pohovor s panem Jančářem, který rozhodne o vašem přijetí do zaměstnání.
Mám zájem o práci
  • Odesláním formuláře souhlasím s předáním mé žádosti zaměstnavateli a se zařazením do výběrového řízení. A zároveň udílím společnosti Brigomat.cz s.r.o. tento informativní souhlas s nakládáním s osobními údaji a přijímám všeobecné podmínky společnosti - Informace o zpracování osobních údajů a všeobecné podmínky.

MÁTE NA NÁS NĚJAKÉ OTÁZKY?

Můžete se na nás obrátit na tel: 776 353 787 nebo na info@brigomat.cz