ASISTENTKA ŘEDITELE

Boskovice

Nabízíme novou pracovní příležitost v oblasti administrativy - ASISTENTKA ŘEDITELE


  • Náplní práce je komunikace se zaměstnanci a vedením společnosti, příprava podkladů pro jednání, zápisy z porad a zařizování služebních cest, vyřizování pošty, telefonátů a plánování a koordinace termínů schůzek.
  • Očekáváme od Vás ukončené středoškolské vzdělání, znalost anglického jazyka (slovem i písmem), spolehlivost, loajálnost, časovou flexibilitu, komunikační a organizační schopnosti, řidičský průkaz sk. B.
  • Nabízíme vám možnost pracovat ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě, možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, flexibilní pracovní dobu, spoustu zaměstnaneckých benefitů a nástup ihned.

Je tato pozice vhodná právě pro Vás? Pak nás neváhejte kontaktovat!

Rychlá online žádost


Mám zájem o práci na pozici*
Jaká je Vaše úroveň AJ?
Odesláním formuláře souhlasím s předáním mé žádosti zaměstnavateli a se zařazením do výběrového řízení. Chci zvýšit své možnosti na uplatnění a proto souhlasím se zasíláním podobných nabídek práce a informacemi z oblasti osobního rozvoje. Přijímám také pozvánku na firemní facebook. Emaily mi budou chodit 2x do měsíce a pokud už nebudu chtít, kdykoli můžu tento souhlas odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každém emailu.