
ASISTENTKA ŘEDITELE
Boskovice
Nabízíme novou pracovní příležitost v oblasti administrativy - ASISTENTKA ŘEDITELE
- Náplní práce je komunikace se zaměstnanci a vedením společnosti, příprava podkladů pro jednání, zápisy z porad a zařizování služebních cest, vyřizování pošty, telefonátů a plánování a koordinace termínů schůzek.
- Očekáváme od Vás ukončené středoškolské vzdělání, znalost anglického jazyka (slovem i písmem), spolehlivost, loajálnost, časovou flexibilitu, komunikační a organizační schopnosti, řidičský průkaz sk. B.
- Nabízíme vám možnost pracovat ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě, možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje, flexibilní pracovní dobu, spoustu zaměstnaneckých benefitů a nástup ihned.
Je tato pozice vhodná právě pro Vás? Pak nás neváhejte kontaktovat!

Rychlá online žádost